poniedziałek, 24 lutego 2014

Paski i paseczki.
























Nadal robię sznury koralikowo szydełkowe i próbuję nowych wzorów. Tą bransoletkę wykonałam według wzoru Weroniki Kaczor z bloga Koraliki tudzież , gdzie można znaleźć dużo ładnych wzorów udostępnionych przez Weronikę. Pewnie skorzystam jeszcze wiele razy z rad i wzorów jakie tam można uzyskać. Do zrobienia tej bransoletki użyłam koralików Toho 11/0 Trans Rainbow Frosted Amethyst i Opaque Lt Beige 11/0. Całość wkleiłam w końcówki i dodałam zapięcie typu Toggle. Zawiesiłam również serduszko i kryształek do ozdoby.























Druga bransoletka zrobiona jest z koralików Preciosa w rozmiarze 12/0 koloru czarnego i czerwonego. Robiło się ja ciężej niż z 11/0 ale już jakoś sobie radzę z małymi koralikami . Do wykończenia bransoletki użyłam zapięcia magnetycznego ,końcówki wklejone i motylek do ozdoby.

















Mam nadzieję że podobają się Wam bransoletki jakie zrobiłam. Zapraszam ponownie i dziękuje za wizytę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...