poniedziałek, 2 października 2017

Brosza z perłami.

Zrobiłam broszkę z białymi perłami. Mam zamiar nosić ją do szala.  Na  przekór opinii że "pewna Pani" je ciągle nosi to inni nie powinni ja będę nosić broszkę i nadal je robić. Broszki nosiły kobiety przed tą osobą i będzie się nosić je po "tej Pani". Były one zapinane do bluzek , żakietów i szali i każda kobieta miała ją w śród swojej biżuterii.



















Wykonałam ją z bardzo dużego guzika który dostałam kiedyś i trochę sobie u mnie poleżał. Obszyłam go maleńkimi perełkami dookoła a spód podszyłam popielatą Eko-skórą. Ozdobiłam mój guzik białymi  perłami o różnej wielkości.





















Życzę miłego dnia i mam nadzieję że też macie podobne zdanie na temat broszek.

1 komentarz:

  1. Jest śliczna;) Nie warto przejmować się opiniami innych co do noszenia.

    OdpowiedzUsuń

hmm...