poniedziałek, 3 września 2012

"Czarno białe" naszyjnik lariat















Witam Was moi kochani, nie wiem czy macie takie jak ja myśli czasami "muszę to mieć" , tak mi się podoba że muszę. Tak było gdy zobaczyłam lariat na stronie Weroniki "Koraliki tudzież" ( tu link:http://koralikowaweraph.blogspot.com/2012/01/zimowe-kwiaty-lariat-i-bransoletka-w.html, )zakochałam się i myślałam cały czas jak by to było jak bym miała taki naszyjnik.
Zapytałam właściciel kę pomysłu czy mogę się za inspirować i zrobić coś podobnego, dostałam zgodę i oto jest.
Naszyjnik zrobiłam z koralików czeskich Jablonex i Preciosa rozmiar 11 w kolorach hematytowy ,srebrnym i białym mleczny. Sznury są szyte igłą wzorem(http://lufantasygioie.blogspot.com/p/tutorial-spirale-russa-com-varie-misure.html) Spiralle Russa . Kabaszonki to monetki z masy perłowej białe i popielate w rozmiarze 12 mm.Obszyłam je haftem koralikowym, i podszyłam naturalna skórą w kolorze kremowym. Do obszycia kabaszonków użułam koralików w rozmiarach 11 i 15.Użyłam  zapięcia magnetycznego z trzema lopami przy bransoletce i krawatce łączącej całość. Kwiatek na krawatce jest odpinany więc można nosić naszyjnik w kilku wersjach z kwiatkiem lub z sama krawatką.Bransoletka jak w oryginale u Weroniki może być dopięta i stanowić dekoracje naszyjnika.Ja wybrałam skro mniejszą wersje z jednym dopinanym kwiatkiem . Taka forma bardziej będzie pasowała na przykład do pracy, na większe wyjścia można dopiąć do lariata bransoletkę i stanie się naszyjnikiem na bardziej oficjalne okazje.

Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i zapraszam do zostawienia śladu po swojej wizycie w postaci komentarza.

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Szkoda, że nie umiem splatać koralików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, a splatac możesz sie nauczyć, szkoda że mieszkamy tak daleko od siebie.Ty te ż piękne prace robisz.

      Usuń
    2. Dziękuję, patrząc na Twoje koraliki, mam coraz większą ochotę na nowe doświadczenie:)

      Usuń
  2. Przepiękny !!! Igłą muszę w końcu spróbować, bo szydełko nie dla mnie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zimowe Kwiaty" Weroniki podziwiałam podczas Zjazdu Zakręconych 2012 w Ustroniu.

      Usuń

hmm...