sobota, 15 marca 2014

Candy urodzinowe II .......(zakonczone)

Czas zrobić następną rozdawajkę na blogu.  Minął następny rok i chcę komuś podarować drobiazg zrobiony prze zemnie.

























Zasady rozdawajki są proste.

  Zgłosić swój udział pozostawiają komentarz pod tym postem. (będę brała pod uwagę najlepszy komentarz)
    Wkleić banerek na pasek boczny waszego bloga i  podlinkować go do tego wpisu (jeśli macie blog).
    Informacja dla osób posiadających blog, fan page lub inne miejsce umożliwiające waszą identyfikację; w komentarzu można, ale nie trzeba zostawić swój adres e-mail.
    Informacja dla osób nie posiadających swojego miejsca w sieci; również możecie wziąć udział w losowaniu, w pozostawionym komentarzu (można wybrać np. opcję anonim) proszę was jednak o podanie adresu mailowego i ewentualnie imienia lub pseudonimu dla ułatwienia mi waszej identyfikacji. To opcja dla sporej grupy facebookowych znajomych i osobistych przyjaciół, którzy tu zaglądają.
    Zostać obserwatorem (Google friend connect) mojego bloga lub polubić mój fan page na Facebooku.


Jeśli ilość chętnych do wzięcia udziału w Candy okaże się duża wyłonię dwóch zwycięzców, dodatkową nagrodą będzie biżuteryjna niespodzianka.

Zapisywać można się do 15 kwietnia 2014 godzina 24, w dniu 16 zostanie wybrana osoba którą obdaruję kolczykami zrobionymi prze zemnie.



14 komentarzy:

  1. Kolczyki są śliczne. Podoba mi się szczególnie ich kolorystyka i zastosowany wzór, który sprawia, że są bardzo eleganckie. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można przejść obok bez ustawienia się w kolejce po tak piękne kolczyki.
    Kolczyki wykonane ze smakiem, gustem i wprawną dłonią... a i najważniejsze w moim kolorze. :o)

    FB: Hania Artystka
    Google: Anula N.
    Banerek: www.konsumentka-anula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością zapisuję się:) Kolczyki są bardzo ładne, będą pasowały do wieczorowej kreacji jak i do pracy:) Wszystko równiutko zrobione i kolorystyka idealnie dobrana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent urodzinowy przygotowałaś !!! Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wielu kolejnych,wspaniałych pomysłów i pięknych prac, wielu obserwatorów i gości oraz przemiłych komentarzy .
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, do grona obserwatorów spróbuję dołączyć później; na razie mi się nie udaje....
    Na FB mnie nie ma.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję z przyjemnością, bo piękne rzeczy robisz !!!

      Usuń
  5. Witaj bardzo chętnie wezmę udział i w rewanżu zapraszam cię na moje candy : http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Bizuteria jest piękna i chociaż mam jej sporo to jak to u każdej kobiety błyskotek nigdy dość :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana gratuluje kolejnego roku na blogu:)
    z okazji kolejnej rocznicy chciałabym Ci życzyć niesamowitych inspiracji i weny twórczej, znalezienia czterolistej koniczynki aby mnóstwo szczęścia Ci przyniosła, złotej rybki - aby spełniła Twoje trzy największe marzenia!
    Mnóstwo koralików Ci życzę i żyłki abyś mogła dalej tworzyć i rozwijać się swój niebanalny talent :)
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc że szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhhh idealny dodatek do mojej spódniczki na święta........banerek na siljia.blogspot.com obserwuję jako marta jung

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny handmade! Elegancki i kobiecy. Z początku myślałam, że to sutasz, a tu się okazuje, że to łamigłówka koralikowa. Idealne kolczyki. Z przyjemnością zapisuję się na candy i przesyłam pachnące piernikami pozdrowienia znad Wisły, z Torunia :)
    Pozdrawiam, Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnej rocznicy, kolczyki są cudne, pięknie dobrane kolory, eleganckie no i ta precyzja wykonania, podziwiam i zapisuję się do zabawy jako kolejna chętna osoba . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolczyki, chciałabym zobaczyć je na żywo, nie raz próbowałam pobawić się tę techniką, ale coś mi nie szło. Może jakbym zobaczyła na żywo jak to się prezentuje to coś by mi się rozjaśniło :) trzymam za siebie kciuki :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna biżuteria. Pasowaął by wspaniale do mojej dopiero co uszytej garsonki. Uwielbiam przedmioty robione z sercem a Twoje kolczyki takie właśnie są.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://tesstereczka.blogspot.com/ zapraszam do siebie z rewizytą

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj kochana twórczynio biżuterii. Cóż pisać. Wystarczy chyba to, że ustawiam się w kolejce i liczę na zwycięstwo. Banner jest na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

hmm...