poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Lato, lato.....

Lato w pełni więc i robótek jakby mniej. W takich upałach jakoś się nie chce nic robić. Wieczorami jak jest trochę chłodniej czasem coś zrobię. Kolczyki powstały właśnie wieczorami i to ostatnio po burzy jak się powietrze ochłodziło i dało się coś robić.




















Kolczyki zrobiłam z koralików superduo białych i koralików przeźroczystych 11/0 Preciosa .
























Trójkąty zrobiłam z 11/0 Preciosa w kolorze czarnym, białym i złotym. W środku są trzy kryształki 3 mm . Zrobiłam jeszcze jedne trójkąty ale nie zdążyłam ich sfotografować ( podarowałam je przyjaciółce) Były one w popielatym, białym i czarnym kolorze.






















Pozdrawiam Wszystkich w upalnym dniu i zapraszam ponownie. Zostawcie parę słów komentarza dzięku temu będę mogła odwiedzić wasze blogi.

2 komentarze:

hmm...