wtorek, 26 sierpnia 2014

Sznur "zwyklaczek"

Witam obserwatorki i pozostałych zaglądających. Pokażę wam dzisiaj sznur  który zrobiłam ostatnio, taki "zwyklaczek "wyszedł. Czemu tak go nazwałam, bo jest prosty. Wzór nieskomplikowany jak na sznury szydełkowe, 1a,2b,1c,2b. Kolory jakie użyłam to biały, czarny i złoty 11/0 Preciosa. Sznur ma długość 48 cm bez zapięcia i łańcuszka dla przedłużenia. Do wykończenia sznura użyłam końcówek w kolorze złotym i zapięcia karabińczyk i łańcuszek w takim samym kolorze. Na sznurze powiesiłam trójkącik wykonany z tych samych koralików. W środku trójkąta są umieszczone czarne kryształki. Jak wyszedł "zwyklaczek" ocenicie sami. Podaruję go znajomej, będzie mogła go nosić do wielu stroi bo kolorystycznie pasuje do wielu rzeczy.























Miło że tu zaglądacie. Miło jak zostawiacie parę słów. Pozdrawiam Wszystkich i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. jak to mówią - czasem nieskomplikowane formy też są piękne - a ten właśnie się tak prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykłe nie znaczy brzydkie, jest w sam raz, do wszystkiego:)) Na wymyślne - patrzy się, zwykłe - nosi się.
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń

hmm...