niedziela, 31 sierpnia 2014

Klasycznie.

Klasycznie zrobiony naszyjnik z pereł muszlowych i do niego do kompletu bransoletka.  Wiem, nic nadzwyczajnego. Naszyjnik to perełki nanizane na przemian z koralikami Toho w kolorze perłowym na linkę jubilerską i zakończone zapięciem karabińczykiem w kolorze złotym. Bransoletkę zrobiłam tak samo tylko jest z dwóch sznurków. Zrobiłam do kompletu również kolczyki gronka z pereł ale nie zdążyłam ich z fotografować. Więc nie napracowałam się zbytnio przy zrobieniu tego kompletu. Czasem potrzebny jest taki rodzaj biżuterii który jest klasyczny w formie i od stuleci elegancki. Pasujący do wszelkich stroi i na pewno chętnie noszony przez różne pokolenia. Zrobiłam tą ozdobę dla mojej siostry na jej prośbę, właśnie taka miała być.



















Dobrze że tu zaglądacie i parę słów zostawiacie , czytam je zawsze i zaglądam z ciekawością co u Was.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne korale i na pewno będą pasowały do wielu różnych stylizacji. Ja również jestem teraz na etapie robienia różnych naszyjników. Najlepiej mi się pracuje na elementach od https://pl.silvexcraft.eu/ gdyż nie dość, że mam duży wybór to jeszcze jakość jest naprawdę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria z pereł jest bardzo modna w sezonie wiosna lato 2019. Do naszyjników ze zdjęć pasowałyby kolczyki z perłami np. https://esclusiva.pl/kolczyki-z-perlami Taka biżuteria Pojawiła się na pokazach mody czołowych projektantów.

    OdpowiedzUsuń

hmm...