sobota, 23 sierpnia 2014

Małe listeczki....

Witam obserwatorki i pozostałych zaglądających do mnie . Dzisiejsza niedziela jest  u mnie pochmurna i deszczowa . Zrobiło się zimno i już czuć jesień nadchodzącą. Lato się kończy i ciepło jakie mieliśmy w lipcu też. Byłam wczoraj  w lesie i parę grzybów  przywiozłam do domu. Spacer po lesie to odpoczynek czynny, dużo chodzenia na świeżym powietrzu. Bardzo lubię zbierać grzyby i wtedy mogę chodzić po lesie z przyjemnością. Lubię jesień za jej barwy i zapachy, dni wprawdzie są krótsze ale czasem bardzo pogodne i słoneczne. .
Padało u mnie ostatnio dość dużo więc siedzi się w domu i robi różne rzeczy. Ostatnio zrobiłam bransoletkę i naszyjnik  wzorem znalezionym w sieci. Użyłam do zrobienia kompletu koralików Preciosa 11/0 w kolorze czarnym i blado żółtym. Zapięcie do bransoletki to perełka w pasującym kolorze i te same perełki użyłam do kolczyków i naszyjnika.



















Życzę wam udanej niedzieli i ładnej pogody. Dziękuję za wizytę i za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Widzę że podczas mojej nieobecności bardzo dużo tworzyłaś, i kazda praca piekniejsza od drugiej ,tam nie miałam okazji zajrzeć do komputera wiec wszystko teraz przegldam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wzór podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...