sobota, 4 października 2014

Ślubny komplet

 Witam wszystkich zaglądających, dzisiaj  chce wam pokazać coś co robiłam już jakiś czas temu i zajmowało mi to ostatnio dużo czasu. Do tego projektu przygotowywałam się od wiosny i zbierałam materiały . Pomysł na naszyjnik powstawał długo, rysowałam sobie różne projekty i rozmyślałam jak ma wyglądać. Konsultacja z Panną Młodą też miała w tym projekcie duży udział. Ten komplet biżuterii wykonałam dla mojej siostrzenicy na jej ślub. Projekt tego kompletu wykonałam sama więc będzie jednorazowy, nikt nie będzie miał takiego samego. Zrobiłam naszyjnik z pereł szklanych i kaboszonów jadeitu białego. Użyłam do tego projektu koralików Preciosa i Tocho w różnych odcieniach bieli. Perły szklane w kolorze śmietankowym w różnych rozmiarach od 2mm do 12 mm. Kaboszony jadeitu obszyłam haftem koralikowym i podszyłam je białą eko skórą. Do kompletu wykonałam bransoletkę z pereł i jadeitu i grzebień do włosów. Kolczyki do tego kompletu to maleńkie perełki sztyfty. Jak wyszedł ten komplet oceńcie sami. Panna młoda zadowolona z biżuterii więc i ja się cieszę że się podoba to co zrobiłam. Wstawiłam więcej zdjęć bo nie umiałam się zdecydować które oddają wygląd tego kompletu.


















































































Dziękuję że tu zaglądacie i zostawiacie komentarze, czytam wszystkie. Zapraszam ponownie.

9 komentarzy:

  1. WOW! Dech mi zaparło. Niesamowity. Panna młoda wygląda jakby wychodziła za mąż za szejka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny i strojny ;) Do tak skromnej sukienki jak na zdjęciu pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria piękna i wyjątkowa. Fajnie, że pokazałaś jak wyglądała na Pannie Młodej, a wyglądała super.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to przez przypadek nie jest w Rybniku w restauracji "Wenecja"????
    Panna Młoda cudnie wygląda. Prosta sukienka i TEN bogaty naszyjnik super się ze sobą komponują!
    GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to zrobiłaś, pięknie wygląda, a uroda właścicielki jeszcze to podkreśla.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pozdrawiam, tym razem z Bielska, to już bardzo blisko Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na Pannie Młodej :-)

    OdpowiedzUsuń

hmm...