środa, 15 października 2014

Spotkanie

Wczoraj spotkałam się z Elfi z bloga Ganutel w Bielsku-Białej u jej syna i synowej. Wizyta była bardzo miła i spotkanie tak miłych osób było przyjemnością. Przegadałyśmy ze sobą kilka godzin jak byśmy były przyjaciółkami od zawsze a nie poznanymi osobami z bloga. Widziałyśmy się w realu pierwszy raz i od razu polubiłyśmy się jeszcze bardziej niż do tej pory. Dostałam od Elfi prezent. Nie potrafię zrobić dobrych zdjęć więc musicie zadowolić się tym co mi wyszło. Lepsze zdjęcia u Elfi na jej blogu.
Oto moje jeziorko z liliami wodnymi które dostałam od Wiesi.
























Jeszcze raz pozdrawiam Ciebie Wiesiu i pozostałych zaglądających i zapraszam na bloga Elfi.

4 komentarze:

  1. Ech, szkoda, że to tak daleko bo chetnie poznałabym Was obie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję bo poznała bym Ciebie z wielką chęcią, byłam na urlopie nad morzem i jak bym była sama to pewnie bym zawitała do Ciebie. Było by bliżej. pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo szkoda, że Ciebie nie było. Jestem pewna, że coś wymyślimy i urządzimy wspólne spotkanie. Ja też bardzo bym tego chciała.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Już napisałam do Jagody. Byłoby super spotkać się razem. Z Janeczką w przyszłości coś wymyślimy, żeby się spotkać. dzięki Violu za wspaniały dzień.

    OdpowiedzUsuń

hmm...