poniedziałek, 13 października 2014

Howlit i marmur

Dwie pary kolczyków zrobiłam z kaboszonów howlitu i marmuru , obszyłam koralikami Preciosa i szklanymi kryształkami.Do popielato srebrnych dodałam popielate perły .



























Jak myślicie spodobają się?
Chcę je podarować pewnej przemiłej i  bliskiej mi osobie.



























Takie dwa komplety "pochmurne i słoneczne" które bardziej przypadły wam do gustu?
Dziękuje że tu zagladącie i zostawiacie przemiłe komentarze, zapraszam znowu i  pozdrawiam .

5 komentarzy:

  1. łAŁ!!!!! te szaro, czarne są po prostu boskie!!! obdarowana osoba będzie zachwycona, przynajmniej ja bym była!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością się spodobają. Mi bardzo przypadły do gustu te pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa śliczne, a w szarym, już dzisiaj wybieram się na spacer do miasta:))
    Dziękuję Violu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne podarki przygotowałaś dla Elfi, wiem to z Jej bloga.Może przy następnej okazji mogłabym się z Wami spotkać w Bielsku? Jestem z Katowic, a to
    tylko o "rzut beretem" od Bielska .Co Ty na to? Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się spotkam z Tobą Jagodo, za Elfi nie mogę odpowiadać. pozdrawiam

      Usuń

hmm...