czwartek, 11 września 2014

Kolczyki z perłą

Zrobiłam te kolczyki w jeden wieczór, taki impuls że muszę zrobić kolczyki i wysłać komuś żeby sprawić przyjemność ( taką mam nadzieję że będzie miła niespodzianka). Kolczyki są wykonane haftem koralikowym z koralików Preciosa 11/0 w kolorze białym. Do wykonania tej pracy użyłam kaboszonów syntetycznych w kolorze szafirowym i kryształków szklanych w kolorze szafirowym i białym. Dodałam do kolczyków perły słodkowodne jako element dyndający i wydłużający kolczyki. Do kompletu zrobiłam maleńką zawieszkę na łańcuszek z kryształków i perełki żeby pasowała do kolczyków. Jak to się prezentuje obejrzyjcie i oceńcie.























Pozdrawiam wszystkich i zapraszam was ponownie. Zostawiacie komentarze a ja je czytam z wielkim zainteresowaniem.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to są śliczne. Lubię taką kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj tutaj zajrzałam :) i widzę moje kolczyki.
    Dziękuję jeszcze raz za niespodziankę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! A ja ostatnio tylko te krzesła i krzesła:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wykonanie, kolor bajkowy, proszę o ceny i jak mogę ten zestaw zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt na mail violetta.nycz@gmail.com

      Usuń

hmm...