czwartek, 4 września 2014

Szare perły i ......










Czekałam na ładniejszą pogodę i słońce za oknem żeby zrobić zdjęcia. Ostatnio u mnie lało i było pochmurnie. W taką pogodę nic nie wychodzi a zdjęcia  to już na pewno nie są dobre.Pogoda dzisiaj słoneczna to pochwale się tym co ostatnio powstało.
Znalazłam w sieci wzór na bransoletkę i bardzo mi się podobał . Autorką wzoru jest Vyolina , zajrzyjcie do niej jest tam mnóstwo wzorów do wykorzystania i można zrobić wiele pięknych prac według tych instrukcji.
Ja zrobiłam bransoletkę z szarych perełek 6 mm i koralików Toho opaque Jet 11/0. Zapięcie w bransoletce typu solid.
























Do kompletu wymyśliłam sobie sznur wzorem Herringbone na 4 koraliki i perełki wplecione w sznur.
Powstały kolczyki oczywiście do kompletu, bo jak by bez kolczyków całość wyglądała. Jak to wyszło ocenicie sami.

























Na końcu  dorobiłam zawieszkę na sznur jak bym go chciała nosić sam bez dodatków . Zrobiłam go z tych samych koralików i perełek i dodałam 2 mm kryształki w kolorze popielatym.






















Pozdrawiam wszystkich zaglądających i czekam na wasze opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...