czwartek, 11 września 2014

Herbatka i skarpetki

Dostałam właśnie przesyłkę od Oli z bloga Ażurek drutuje. Brałam udział w konkursie na odgadnięcie gdzie Ola spędzała urlop. Zgadłam i zostałam wylosowana z osób biorących udział w zabawie. W paczuszce były skarpetki które wylosowałam , herbatka i kartka z pozdrowieniami. Ola napisała że przydadzą mi się na pewno skarpetki i herbatka na długie zimowe wieczory. Dziękuję bardzo.

























Pozdrawiam wszystkich, cieszę się że zaglądacie i zostawiacie komentarze. Zapraszam ponownie.



4 komentarze:

  1. Z perypetiami, ale wreszcie doszły. Obyś była z nich zadowolona.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki super pasują, a herbatkę właśnie piję bo jakoś zimno i deszczowo u mnie dzisiaj. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne skarpetki. Już niedługo na pewno będą potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że mam zaległości w Twoich postach :) a skarpety bedą idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...