środa, 13 sierpnia 2014

Żółty i niebieski....

Kupiłam ostatnio żółte koraliki z Preciosy i tak mi się  ich kolor spodobał że dokupiłam jeszcze trochę. Zrobiłam z nich naszyjnik z poprzedniego posta i ten który chcę pokazać dzisiaj. To jeszcze nie koniec z żółtym bo zaczęłam jeszcze coś, ale o tym kiedyś napiszę. Koraliki Preciosa w dwóch odcieniach żółtego koloru , niebieskie i białe koraliki posłużyły do zrobienia sznurów koralikowo-szydełkowych. Tak wygląda naszyjnik.






















Końcówki wkleiłam w kolorze srebrnym i użyłam karabińczyków do zapięcia naszyjnika.
Można z tych dwóch sznurów z komponować sobie naszyjnik tak jak się chce.






















Po owinięciu trzy razy nadgarstka może służyć jako bransoletka.


































Bardzo mi miło że tu zaglądacie i piszecie kilka słów komentarza. Czytam je wszystkie i zaglądam z ciekawością do was. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...