środa, 2 maja 2012

W górach i nie tylko............

   W dniu 1 maja byłam na wycieczce w górach. Dzień był piękny i słoneczny. 
W towarzystwie męża i kolegi wdrapałam sie na  halę Rysianki do schroniska.
Widoki piękne , kwiatki kwitły i dzień miło spędzony. Był to dzień bez koralików i dzisiaj bolą trochę nogi to siedzę i sobie koralikuję.
Zrobiłam bransoletkę której wzór znalazłam na tej stronie.

http://www.rubysbeadwork.com/RubysHerringboneBangles.html

Bransoletka to rurka upleciona z koralików układająca sie płasko więc dobrze dopasowuje  się na ręce.
  Koraliki które użyłam do zrobienia  bransoletki to czarne niewiadomego pochodzenia i srebrne Jablonex.Bransoletka  jest dwustronna można ja nosić na dwie strony w zależności od stroju i nastroju. Końcówki ( wkleiłam ) są magnetyczne i bardzo łatwo zapiąć tą bransoletkę na obie strony.











Droga do schroniska na Rysiankę






Krokusy na hali przed schroniskiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...