piątek, 1 czerwca 2012

Bransoletka z rzemykiem

Bransoletka z rzemykiem.....Moja taka z rzemieniem pierwsza, zrobiłam połączenie koralików i rzemyka który zakupiłam niedawno. Kawałeczek uplecionej z różnych fioletów rurki nałożyłam na środkowy rzemyk i wkleiłam do końcówek płaskich. Zapięcie karabińczyk i łańcuszek zakończony kulką posrebrzaną. Na trzecim rzemyku umieściłam zawieszkę , małego motylka.Do kompletu zrobiłam kolczyki. Jak wyszła oceńcie Sami.











 












                                    











                                 
Pozdrawiam Wszystkich oglądających i czekam na Wasze komentarze.

3 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy robisz, takie wysmakowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam właśnie inspiracji i widzę, że świetnie trafiłam. :) bransoletka jest przecudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...