niedziela, 28 października 2012

Bransoletka w kolorkach "benzynkowych"

 Wstałam rano i patrząc do okna żal mi było tych kolorowych liści i jesiennych barw. Widok z okna bardziej zimowy, pada śnieg. Jest biało jak w grudniu.



















Byłam 20 października na wystawie minerałów w Gliwicach i kupiłam parę kamyków i trochę drobnych koralików. Na kamienie jeszcze nie mam pomysłu, leżą i się im przyglądam. Koraliki wykorzystałam do zrobienia sobie nowej bransoletki.
Bransoletkę uplotłam z koralików benzynkowych 11o i wykończyłam brzeg koralikami Preciosa przeźroczystymi  z przelotem srebrzonym. Bransoletka zapinana jest na rozsuwane, posrebrzane zapięcie.


 
 






















Pozdrawiam Wszystkich i zachęcam do pozostawienia śladu po odwiedzinach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...