wtorek, 6 listopada 2012

Bransoletka z kosteczek

     Witam Was cieplutko i jeszcze jesiennie. Kolory w lesie piękne aż chce się spacerować więc parę grzybków znalazłam w niedzielę na spacerze. Pogoda ładna i w miarę ciepło jak na Listopad.

W poniedziałek odwiedziłam moją ulubioną pasmanterię i kupiłam trochę koralików Jablonex w odcieniach brązów i złota, kosteczki szare przejrzyste i i srebrne drobne koraliki. Z tych kosteczek zrobiłam właśnie tą bransoletkę, dodałam parę koralików okrągłych w kolorze stali. Zapięcie to dwa guziki metalowe o kolorze zbliżonym do koloru koralików i dwie pętelki.



 



















Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Ta bransoletka skradła moje serce !!!! Jest piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia jest dla mnie cenna , dziękuję Jagodo.

      Usuń

hmm...