czwartek, 10 stycznia 2013

"Zamotek" szalik naszyjnik


Dostałam od męża prezent pod choinkę, młynek dziewiarski (spóźniony przez braki magazynowe i opóźnienia na poczcie) ale dotarł właśnie wczoraj i od razu zabrałam się za szalik "zamotek" .
Szalik naszyjnik makaronowy zrobiłam z cieniutkiej włóczki akryl 80% i 20 % wełna. Jest miękki i bardzo ciepły. Kręci się fajnie to pewnie zrobię ich więcej i obdzielę jeszcze parę osób. Może sobie jeszcze jeden w innej kolorystyce ukręcę. Biały zrobiłam dla siebie a ten czarno biały dla siostry. Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających bardzo cieplutko .
















2 komentarze:

  1. Zawsze mnie interesowało jak stworzyć taki zamotek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszynkę można kupić w pasmanterii internetowej . Nie jest to takie trudne zrobić taki zamotek. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

hmm...