wtorek, 12 marca 2013

Wisiorek "Bursztynowa sowa"

 Witam obserwatorki i pozostałych gości i zapraszam do obejrzenia nowego wisiorka. Zrobiłam sowę haftem koralikowym, taką w kolorach bursztynu. Dawno chodził za mną ten pomysł tylko nie mogłam się zdecydować w jakiej kolorystyce taką sowę zrobić. Ciepłe kolory bursztynu podobają mi się najbardziej. Więc zdecydowałam się na taka gamę koloru. Oceńcie sami jak mi to wyszło.
Do projektu użyłam koralików Preciosa  mix  które dostałam od koleżanki w takich miodowych odcieniach. Kaboszon syntetyczny  "kocie oko"na brzuszek sowy i dwa kryształki  ravioli Svarowski w kolorze miodowym. Wisiorek zawiesiłam na sznureczku jedwabnym brązowym.
























Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i zapraszam ponownie. Gościu zostaw komentarz.

6 komentarzy:

  1. oooo SOWA:) kocham sowy:) poprostu cuda wychodza spod Twoich rak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ja też lubię sowy dlatego tę poczyniłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana sówka! :) Też mi się taka marzy, ale jakoś nigdy nie mogę się zebrać do roboty - tym bardziej podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż brak mi słów, żeby opisać jego piękno:) Jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Violu, tu Jola, wczoraj miałam okazję poznać Panią u naszej wspólnej koleżanki Ewy. Mam nadzieję, że mój "cubic raw" pozostanie w pamięci :) Co do sówek - uwielbiam je, a ta SOWA zaparła mi dech... Jest wspaniała!!!! ( oczywiście już marzę by umieć taką zrobić ). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

hmm...