środa, 12 czerwca 2013

Niespodzianek ciąg dalszy





















Witam wszystkie obserwatorki cieplutko, za oknem słoneczko wyjrzało więc mam nadzieję że będzie ciepło. Tęskniłam ostatnio za słońcem.
 Oto jaką dostałam niespodziankę. Dostałam książkę od Wiesi (zajrzyjcie do niej tam są naprawdę cuda) bardzo ciekawą bo są tam różne wzory wykonania przedmiotów z koralików. Między innymi kwiaty do wazonu ale również budowle. Była to bardzo miła niespodzianka , Wiesia przysłała mi tę książkę jak leżałam w szpitalu. Przyniósł mi ja mąż na odwiedziny i bardzo mnie tym zdziwił.
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i zapraszam ponownie.
Wiesiu bardzo dziękuję za przemiły prezent!


1 komentarz:

  1. taką książkę to sama chciałabym mieć, teraz już rozumiem skąd te pomysły :) pracuj dalej i dalej, bo masz talent

    OdpowiedzUsuń

hmm...