czwartek, 27 lutego 2014

Łączka i trochę wiosny















Bransoletka  w  kolorowe kwiatuszki ( wzory z bloga Weroniki "Koraliki tudzież") na 7 koralików w rzędzie.
Drugą bransoletkę zrobiłam na 6 koralików i zrobiłam ja w jedno kolorowe kwiatki.


















Te kwiatki znalazłam w lesie w Niegowonicach 23 lutego będąc na spacerze. Może już wiosna? Słoneczko ładnie świeci i jak na tę porę roku to ciepło.

 

























Dziękuję za odwiedziny, witam serdecznie obserwator ki i nowo zaglądających i cieszę się z pozostawionych komentarzy. Zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Fajne bransoletki. Kurczę, tego niebieskiego kwiatka, to nie znam:))
    Serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przylaszczka pospolita. taka nazwa tego niebieskiego kwiatka. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak!!! przylaszczka!! jak dawno ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

hmm...