środa, 15 lipca 2015

Bransoletka w szarościach...

Trafiają się dni kiedy nie ma się pomysłu na nic i tak siedząc i oglądając prace innych trafiłam na tą bransoletkę. Spodobała mi się więc wykonałam  taką bransoletkę z szarych perełek ( akurat tych miałam zapas).  Powstała z szarych perełek 6 mm i koralików Preciosa 11/0 w kolorze srebrzystym  według wzoru znalezionego na Pinterest.
Bransoletkę zrobiłam na lince jubilerskiej w kolorze srebrnym i wykończyłam kółeczkami i zapięciem karabińczyk.























Pada i jest pochmurno więc i w domu siedzi się więcej. Czas ten można wykorzystać na zrobienie różnych  drobiazgów takich jak ta bransoletka. Podarowałam ją siostrze, będzie ładnie wyglądała na jej opalonej ręce.
Pozdrawiam zaglądających i zachęcam do pozostawienia komentarza.

1 komentarz:

  1. Śliczna, bardzo mi się podoba. U nas słonecznie ale wiatr mało głów nie pourywa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

hmm...