środa, 17 lutego 2016

I jeszcze raz....

Zrobiłam jeszcze raz wzór który niedawno pokazywałam tylko w innych kolorach. Spodobał się on mojej siostrze więc powstał komplecik dla niej. Użyłam koralików Preciosa 11/0 białych, złotych, chabrowych. i jasno niebieskich. Kolczyki w tym komplecie wykonałam haftem koralikowym, kaboszon to maleńki kryształek Swarowskiego srebrny błyszczący się multikolorem. Naszyjnik i bransoletka zapinana na magnetyczne zapięcie w kształcie kulki. Wiem że powinnam użyć złotych wykończeń bo lepiej by się komponowały, ale ostatnio kupiłam w kolorze złotym i po kilku założeniach kolor zszedł . Końcówki zaczerniały i sznur praktycznie nie do noszenia.



























































Autorką teko wzoru  jest www.kolorowekoraliki.pl. Prezentuję wzór dla chętnych wykonania takiego sznura ( autorka udostępniła go za darmo). Nawleka się stosunkowo łatwo bo raport nie jest za długi a efekt można uzyskać ciekawy przy doborze odpowiednich kolorów. Ja zmieniłam kolory i od razu wyszedł jak by inny wzór. Dla porównania poprzedni Tu.






















Miłego dnia życzę i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Wdzięczny wzór. Bardzo ładnie wygląda złoto w towarzystwie niebieskości. Co do jakości końcówek to rzeczywiście niektóre się wycierają. Ostatnio kupiłam złote w Pasart o ładnym odcieniu i dobrej jakości. Komplet bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę tam zajrzeć może coś wybiorę i wypróbuję. :)

      Usuń

hmm...