poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynkowa "wymianka"....naszyjnik dla Bogny

Zabawa polegająca na zrobieniu dla wylosowanej osoby prezent w postaci stworzonej przez siebie biżuterii, również otrzymanie prezentu od osoby która wylosowała mnie jest zawsze ciekawym doświadczeniem. Oczekiwanie na niespodziankę i odkrywanie czegoś nowego jest miłym uczuciem. Poznawanie  nieznanych  dotąd osób, nawiązywanie przyjaźni.
Taką niespodziankę zrobiłam dla osoby którą dla mnie wylosowano.
























Do paczuszki włożyłam jeszcze "przydasie" ale nie zrobiłam zdjęć przed zapakowaniem, jak już zakleiłam przesyłkę to za późno było i nie ma dokumentacji.
Czy się spodobała moja praca? Nie wiem , może obdarowana sama sie wypowie.
Miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. Ja jestem tą osobą, która dostała tą niespodziankę :-)
    Odpowiem jednym zdaniem.
    JESTEM ZACHWYCONA :-)
    Dziękuję Violka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś niesamowitego! obdarowana osoba musiała być zachwycona! ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity zestaw;) Chyba każdy byłby zachwycony, gdyby taki otrzymał;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNY zestaw :) Szczególnie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...