czwartek, 18 maja 2017

W turkusach komplet "Joanna"

Komplet dla mojej siostry na urodziny w turkusowym kolorze wykonałam z koralików Preciosa 11/0 i 13/0 oraz Tocho 11/0 .
 Kaboszony użyte do tej pracy to Howlit turkusowy owalne i jeden okrągły który użyłam do zrobienia bransoletki. Do bransoletki dodałam kulki jadeitowe białe i połączyłam nimi środkowy element. Kolczyki zawisły na sztyftach srebrnych rodowanych białym złotem. Sznur ukośnik wykonałam wzorem z nowej gazetki Beading Polska 2/2017.





















Do tego kompletu zrobiłam jeszcze jedną bransoletkę inną techniką w tych samych kolorach więc będzie można nosić w dwóch zestawieniach.





























Solenizantka obdarowana i jest zadowolona. Mam nadzieje że i Wam przypadł ten komplet do gustu. Czekam na opinie. Pozdrawiam Wszystkich cieplutko bo nareszcie słoneczko grzeje i jest pięknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...