wtorek, 15 sierpnia 2017

Komplecik "Zielony groszek" i kilka składaczków.

Kilka dni temu brałam udział w konkursie , trzeba było wstawić zdjęcia swojej biżuterii a tematem było morze,postanowiłam wstawić moje prace w tematyce morskiej.
























Sklep internetowy Koraliki.pl organizował ten konkursik . Wygrałam i dostałam od www. Koraliki.pl prezent, oto on.























Piękne podziękowanie i mnóstwo korali.


















Miałam kilka pomysłów na wykorzystanie tych korali i zrobiłam proste składaczki. pierwszy w kolorach lila dla mojej siostry.
 Bransoletka na gumce z przywieszką.
Do kompletu proste kolczyki.















 Bransoletka z szklanych korali w kolorze groszku.
Do kompletu naszyjnik z łańcuszka i tych samych korali.


















Bransoletka na gumce i kolczyki w soczystym kolorze.














Trochę długi post wyszedł ale mam nadzieję że nie zanudziłam Was. Miłego dnia życzę.

5 komentarzy:

hmm...