poniedziałek, 18 września 2017

Caprise w różnych kolorach.... i rozwiązanie rozdawajki.

Kilka bransoletek jeszcze zrobiłam bo bardzo podoba mi się możliwość kombinowania z zestawami kolorów i korali użytych do ich zrobienia. To wciąga bardzo i chyba nawet uzależnia. Jest przy tym fajna zabawa i jak już dużo zrobię to potem pewnie rozdam na prezenty, święta blisko więc będzie jak znalazł. Oto kilka nowych , jak się podobają?



















Obiecałam losowanie na niedzielę i zrobiłam to późno w nocy więc nie wstawiałam rozwiązania wczoraj. Robię to dzisiaj i ogłaszam że została wylosowana Alojka. Dziękuję osobom które zostawiły komentarz pod postem z rozdawajką i zapraszam do zabawy następnym razem, może i do was los się uśmiechnie.

















Miłego tygodnia wszystkim życzę i dużo słońca.

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyszły z tymi perełkami. Ja też lubię kombinować z caprice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jak się ciesze! Mila wiadomość na zakończenie ciężkiego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zrobiłaś mi niespodziankę :) Pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...