środa, 21 lutego 2018

Wiosenny bukiecik

Marzy mi się wiosna więc zrobiłam sobie bukiecik bardzo wiosenny. Dostałam kiedyś od przyjaciółki cekiny które przywiozła mi z Irlandii. Leżały te cekiny w moich "przydasiach" i czekały na pomysł do czego je użyć. Zobaczyłam ostatnio znaleziony przez kogoś w czeluściach internetu bukiecik wyszywany z koralików i od razu pomyślałam o moich cekinach kwiatkach. Zrobiłam ten bukiecik właśnie z tych cekinów z Irlandii , są  one fioletowe z zielonym połyskiem. Może na zdjęciach nie widać jak ślicznie się błyszczą ( taki ze mnie byle jaki fotograf) ale uwierzcie mi na słowo. Ogonki kwiatów wyszyłam koralikami 11/0 Preciosa i przewiązałam mój bukiecik wstążka w kolorze żółtym.






















Życzę wam dużo słońca i żeby wiosna przyszła szybko. Lubię kwiaty i kolory więc czekam na wiosnę z utęsknieniem.

1 komentarz:

hmm...