środa, 27 czerwca 2018

"Kwiatowa mgiełka"

Rękodzieło to nie tylko koraliki w moim wydaniu ale też inne techniki. Zrobiłam na prezent tak na pamiątkę  dla pewnej młodej osóbki obrusik na ławę , stolik kawowy z 60 kwiatków. Wymiary serwety to 60 x 110 cm z kordonka bawełna 100 % z Żmigrodu . Obrusik zrobiłam szydełkiem 0,75 (dla zainteresowanych) więc cienkim i nić cienka, robótka jest lekka i raczej jak "mgiełka".
Mam obrusy które dostałam od moich Babć i robione były niektóre ze 100 lat temu i mają się dobrze, cieszą moje oczy i mogę powspominać osoby które dla mnie je  podarowały i  niektóre też zrobiły .



















Początek  serwety w trakcie roboty bez usztywnienia.

















Nie wiem co sądzicie o takich prezentach. Ja uważam że fajnie jest nawet jak osoba która nas obdarowała takim prezentem odeszła powspominać, obejrzeć i móc korzystać z rzeczy wykonanych kiedyś dawno przez nie. Taki sentymentalny powrót w przeszłość.
Pozdrawiam i życzę słonecznych dni.

1 komentarz:

hmm...