czwartek, 10 października 2013

Broszka "Jesienna" i coś jeszcze...























Tak szybko mija czas ostatnio że doczekałam się 200 postów. Ten 200 był  poprzednim postem pod którym jedna z moich obserwatorek zostawiła przemiły komentarz. Postanowiłam że obdaruję tę osobę małym podarunkiem.
Zrobiłam broszkę w jesiennych kolorach z kabaszonem z jaspisu unakit. Obszyłam go  koralikami Jablonex i Preciosa. Wzór na kamieniu przypomina mi las jesienią, jest tam zieleń , odcienie  rudych liści i trochę nieba lekko zachmurzonego .
























Kto zgadnie na jakim krzewie zawiesiłam moją broszkę (gałązka zerwana dzisiaj) ?
Dziękuję wam że tu zaglądacie i zostawiacie wasze opinie i spostrzeżenia, jest to dla mnie bardzo ważne.

2 komentarze:

  1. Piękna broszka i jakże moje :) jesienne kolory
    Pozdrawiam z mojej Krainy

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka piękna, a z owocami trzmieliny,bardzo ładnie się komponuje:))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

hmm...