środa, 16 kwietnia 2014

Rozdawajka zakończona.

 Lubię dostawać prezenty  ale może bardziej lubię dawać innym drobiazgi w prezencie. Cieszę się jak obdarowanej osobie podoba się drobiazg jaki mu przygotowałam. Najczęściej staram się wykonać taki drobiazg sama. Nie zawsze jest to biżuteria bo robię mnóstwo rzeczy ręcznie, na szydełku lub drutach, hafty nie tylko koralikami , kwiaty z bibuły a nawet czasem maluję.
 Mam nadzieje że wy też lubicie dostawać prezenty.
Witam obserwator ki nowo przybyłe i wszystkich którzy czekają na  wyniki Candy jakie ogłosiłam na moim blogu.
Wylosowałam osobę z grona które zgłosiło się  do udziału w zabawie. Osobę wylosowaną proszę o kontakt na maila i podanie adresu na który mam wysłać kolczyki. Wygrała w zabawie Anko, życzę miłego noszenia kolczyków. W ramach zabawy za pierwszy komentarz dla Sosnowygaik będzie drobiazg biżuteryjny w kolorze ulubionym przez ciebie, też proszę o kontakt.  Zapraszam za rok na następną zabawę.

6 komentarzy:

  1. Co za miła niespodzianka, bardzo się cieszę bo kolczyki są wyjątkowej urody. Dziękuję bardzo za cudny prezent już piszę maila. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję dziewczynom !!!
    Dziękuję i życzę radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z niespodzianki i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

hmm...