piątek, 11 kwietnia 2014

Złotko..złotko....























 Witam  nowo przybyłe obserwatorki i mam nadzieje że zostaniecie tutaj dłużej. Kolczyki zrobiłam w prezencie dla pewnej przemiłej osoby ze świata blogowego i mam nadzieję że się jej spodobają. Moją pracę wykonałam w technice haftu koralikowego z koralików Preciosa 11/0 w kolorze złota i czarne 11/0 i 15/0, dodałam kulki 3 mm hematytu w kolorze starego złota. Kaboszony to syntetyczne owale w kolorze bursztynu.  Bigle w kolorze mosiądzu. Całość podszyłam eko skórą w kolorze beżu. Tył wykończyłam siatką z koralików.


6 komentarzy:

  1. Są bardzo ładne. Podoba mi się kolorystyka i kabaszon w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W realu są ładniejsze. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobają się. (no i brawo naszej poczcie za tempo)

      Usuń
  3. eleganckie i ciekawa jestem jak wyglądają na uszach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już pytanie raczej do Janeczki z bloga "Janeczkow" może odpowie.

      Usuń
  4. Przepiękne :) Moje ulubione kolory, złota, brązy... Jak tak patrzę na te Twoje prace, to myślę sobie, że jeszcze nawet w połowie nie odkryłam potencjału koralików :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...