sobota, 6 grudnia 2014

Tęczowo i kolorowo...

Zostałam poproszona przez przyjaciółkę o zrobienie sznura na tyle długiego żeby można było go bez zapinania przez głowę założyć. Miał być kolorowy i najlepiej w kolorach przypominających tęczę. Sznur ma w obwodzie  72 cm i zamknęłam go w koło zszywając oba końce razem. Robiłam taki zszywany sznur pierwszy raz i bałam się że będzie widać miejsce zszycia. Wyszło dobrze i bardzo uważnie muszę się przyglądać żeby odnaleźć to miejsce. Do kompletu zrobiłam kolczyki trójkąciki tęczowe. Jak to wyszło zobaczcie i oceńcie.
























Użyłam różnych koralików , Toho 11/0 i Preciosa 10/,11/0 i 12/0.
























U mnie deszczowo i mglisto ale może kolorowy sznur dzień ten ożywi. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Zestaw jest świetny. Kolorki są bardzo ładne. Sprawiają, że od patrzenia już się ma więcej pogody i energii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kolory akurat na przekór tej pogodzie- żywe i słoneczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

hmm...