poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Mięta i brzoskwinia...

 Zrobiłam bransoletki i kolczyki na urodziny dla mojej siostrzenicy. Solenizantka prezent otrzymała więc mogę pokazać co powstało.
Mięta i brzoskwinia, takie kolory miałam użyć w pracy jaką zrobiłam na prezent.
Powstały dwie bransoletki składające się z trzech sznurów szydełkowych i kolczyki do kompletu. To pierwszy komplet wykonany z koralików Toho 11/0  w kolorze mięty. Kolczyki zawiesiłam na srebrnych biglach. Bransoletka zapinana jest na zapięcie typu solid.


























Można bransoletki nosić razem, są w kolorach pastelowych i  pasują do siebie.


















Drugi  komplet w kolorze brzoskwiniowym zrobiłam z koralików Preciosa 11/0.






















Do kompletu powstały kolczyki z kryształków pasujących kolorem  i zawieszonych na biglach angielskich srebrnych.





















Jak się Wam podobają?
Pozdrawiam zaglądających i życzę udanego dnia.

4 komentarze:

  1. miętę lubie, ale te brzoskwiniowe kolczyki porwały moje serce, takie skromne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy świetne. Lubię takie pastelowe kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolor miętowy:) Zestawy biżuterii są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są! Mięta skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...