czwartek, 30 kwietnia 2015

Może na bordowo?























Sznur do naszyjnika wykonałam ściegiem hering bone na 4 koraliki. Kaboszony to szklane kryształki do wklejania w kolorze bordo otoczone koralikami Preciosa 11/0 w kolorze czarnym i Toho 15/  w kolorze srebrnym. Obszyłam naszyjnik i kolczyki perełkami 2 mm i kryształkami  2 mm w różnych odcieniach czerwieni aż po bordo.























Zapięcie sznura to karanińczyk w kolorze srebrnym , a w kolczykach użyłam bigle angielskie.





















Życzę miłego dnia i dużo słonka.

2 komentarze:

  1. Śliczny zestaw;) Nie noszę ciemnej biżuterii ze względu na ciemne włosy, ale takie zestawienie kolorystyczne bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje kolory, ale wykonanie bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...