czwartek, 11 czerwca 2015

Maki czerwone na łączce.....

Zrobiłam następny ukośnik tym razem na 18 koralików w rzędzie. Wzór z Pinterest w maczki znalazłam i spodobał mi się więc go wykonałam. Na wzorze nie było autora tylko tytuł "Maki".
Użyłam koraliki Preciosa 11/0 do wykonania tego sznura. Długość naszyjnika 55 cm wraz z końcówkami.


















































Dziękuję za wizytę i zapraszam do pozostawienia kilku słów komentarza, na pewno przeczytam z uwagą. Pozdrawiam w ten piękny czerwcowy dzień.

5 komentarzy:

  1. bardzooo wiosennie - UWIELBIAM MAKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny sznur. Maki są bardzo na czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miałaś co robić na 18k i taka długość to musiało zająć Ci duuużo czasu, ale efekt bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłużej to nawlec sekwencje, przerabiałam tylko 3 popołudnia. pozdrawiam

      Usuń

hmm...