czwartek, 20 sierpnia 2015

Naszyjnik Kwiaty lata



Naszyjnik Kwiaty lata wykonałam głównie z koralików Preciosa 11/0 i kryształków szklanych w różnych kolorach. Użyłam również koralików Toho 11/0 i 15/0 ale karteczki z nazwami gdzieś się pogubiły. Praca utrzymana jest w tonacjach pastelowych i taka miała być bo chcę ja zgłosić do wyzwania w Szufladzie "Pastelowo".
























Kwiaty w tym naszyjniku wykonałam wzorem brick stitch a kamień różowego kwarcu obszyłam haftem koralikowym. Bryłkę kwarcu różowego obszyłam również kryształkami różowego kwarcu o bardzo jasnym odcieniu. Całość jest umieszczona na siatce z koralików w kolorze białym. Naszyjnik zapinany jest na zapięcie magnetyczne.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-nr-8-pastele.html


















































Lato w pełni i słońca nam nie brak. Pozdrawiam więc wszystkich słonecznie i zapraszam znowu do odwiedzenia mojego bloga.

7 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest zachwycający. Powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez tego kamienia, wyglądał by zachwycająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity! Podziwiam. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakież to arcydzieło! Naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy! Powodzenia w wyzwaniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem.. Wygląda na bardzo pracochłonne.. Tyle tego.. Oglądam z otwartą buzią.

    OdpowiedzUsuń

hmm...