niedziela, 17 stycznia 2016

Może na różowo....

Koraliki Preciosa w kolorze brudnego różu, Jadeity różowe ,kula ceramiki Greckiej i kulki metalowe "diamentowe" to było mi potrzebne do zrobienia tego kompleciku. Zrobiłam sznur ukośnik na 12 koralików w rzędzie. Do sznura dodałam  zapięcia magnetyczne kulki umieszczone z obu stron środkowej ozdoby którą można odpiąć i nosić sznur samodzielnie lub razem. Do kompletu bransoletka i kolczyki.







































Tą zimę postanowiłam ożywić kolorami. Jak mi to wyszło ocenicie sami. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

  1. Komplet jest śliczny. Bardzo podoba mi się opcja z odpinaną częścią naszyjnika, choć mi najbardziej podoba się w całości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny komplet! Nosiłabym taki z dumą

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny komplet :) zapraszam do siebie i zaczynam obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń

hmm...