czwartek, 28 stycznia 2016

Śnieżny kwiat

Naszyjnik "Śnieżny kwiat", nazwałam go tak bo przypomina śnieżynkę.Lekką delikatną i ulotną jak śniegowy płatek, błyszczący w słońcu jak by był z kropelek lodowych. Komplecik zrobiłam z koralików 8/0 Preciosa białych lekko  mlecznych i pół przeźroczystych z połyskującą w tęczowych kolorach powłoką. Sznur na 5 koralików w rzędzie zakończony srebrnymi końcówkami i zapięcie magnetyczne kulka. Kwiat wypleciony z koralików i kryształka umieszczonego centralnie prześwitującego na wylot oplecionego koralikami 11/0 i 15/0.























Dużo zdjęć wstawiłam bo nie umiałam się zdecydować na którym widać jego blask.





























Miłego dnia życzę.
Zrobiło się znowu zimno i lekki mrozik ściął  kałuże.

5 komentarzy:

  1. Cudny,śliczny to za mało. Jestem pod wrażeniem, może dlatego, że taki jak ten podobają się najbardziej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytne zapięcie mu wymyśliłaś. Pięknie błyszczy, wprost urzeka. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne. Patrzę i patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę. Cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

hmm...