niedziela, 17 kwietnia 2016

Broszka w dwóch odsłonach...

Ostatnio wykonałam kilka broszek, między innymi taką którą można nosić też na łańcuszku jako wisiorek. Do kompletu zrobiłam bransoletkę na 12 koralików w rzędzie i z tych samych koralików kolczyki trójkąciki. Koraliki Toho 11/0 i 15/0, nazwy kolorów gdzieś się pogubiły bo użyłam resztek koralików ze starych zapasów.

















Kaboszon w broszce to Lapis Lazuli w pięknym ciemno niebieskim kolorze. Niebieski kolor w różnych odcieniach to mój ulubiony więc jest go u mnie dużo.
 Krawatka w naszyjniku ( broszce) to element metalowy ,skręcana sprężynka w kolorze srebrnym posłużyła mi do zawieszenia mojej broszki na łańcuszku. Tył broszki podszyłam eko skórą w kolorze srebrnym, gdyby dyndający się wisior obrócił to chciałam żeby też było ładnie.
Kolczyki zawiesiłam na srebrnych biglach angielskich które to uważam za bardzo wygodne i bezpieczne. Bransoletka  jest zapinana na zapięcie magnetyczne w kształcie  kulki.
















Miłego dnia życzę. Każda opinia jest dla mnie ważna więc jeśli macie ochotę zostawcie swoje zdanie, przeczytam je uważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...