niedziela, 10 kwietnia 2016

Czarne, białe i coś jeszcze...

Poproszono mnie o zrobienie "zamotka", takiego naszyjnika na dziewiarskiej maszynce. Wykonałam go z czarnej i białej wełenki, końcówki "makarona" zakończyłam perełkami białymi i czarnymi. Zapięcie to czarno biała opaska zrobiona na szydełku i kwiatek biały. Całość spina się na tą opaskę.























Kolczyki również zrobiłam na zamówienie. Kiedyś już robiłam podobne kolczyki tylko w tamtych był szklany dżet, tu go nie ma.




















Środek kolczyka to taśma pasmanteryjna z tworzywa błyszcząca się na srebrno i czarno. Obszyłam je koralikami Toho 11/0 Opaque Jet i dodałam frędzelki z tych samych koralików zakończone srebrnymi koralikami Preciosa 11/0/. Tył podszyłam eko -skórką w kolorze czarnym matowym. Kolczyki są bardzo lekkie.





















Pozdrawiam i zapraszam ponownie. Wpadł mi pomysł jak wykorzystać pozostałą część taśmy i wkrótce pokażę co zrobiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...