piątek, 10 czerwca 2016

Różowe perły.

Kupiłam kilka kolorów pereł, między innymi różowe z odcieniem łososiowym. Wykonałam z nich kolczyki oplecione koralikami Preciosa 11/0 w takim samym kolorze i koralikami Toho 15/0 Metallic Rainbow Iris. Do usztywnienia i ozdoby w koło umieściłam kryształki czarne benzynkowe 2 x3 mm. Do kompletu powstała bransoletka cienka i delikatna ozdobiona również kryształkami.

















Bransoletka jest zapinana na zapięcie magnetyczne w kształcie kulki.
























Zapraszam ponownie, zostawcie swoja opinię. Miłego dnia.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czesc, piekne masz te robotki. Mam takie pytanko, mam kamiek i chcialabym go obrobic koralikami ale nie wiem jak. Jezeli chcialabys mi pomoc to tu jest moj email patweety4@gmail.com dziekuje i pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń

hmm...