środa, 15 czerwca 2016

Szydełkiem i igłą..

Szydełkiem i igłą można dużo rzeczy zrobić, bardziej przydatnych lub bardziej ozdobnych. Tak powstały serwetki dla przyjaciółki na jej komodę. Wykonałam je z fioletowego kordonka. Zrobiłam również w prezencie urodzinowym przyjaciółce komplet składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków zrobiony na szydełku.


















Naszyjnik wykonałam ukośnikiem na 12 koralików w rzędzie i dodałam do ozdoby masę perłową o pięknie mieniących się kolorach. Umieściłam te korale z masy perłowej na drucie pamięciowym, dodałam dwa zapięcia magnetyczne w kształcie kulki umożliwiające zapinanie ozdoby lub noszenie samego sznura. Bransoletka jakimś "cudem" nie została uwieczniona na zdjęciach i nie wiem jak to się stało. Była wykonana tak samo jak sznur ukośnikiem na 12 koralików i zapinana na zapięcie magnetyczne. Kolczyki to te same korale z masy perłowej zawieszone na szpilkach przedzielone czarnymi kryształkami. Często małe drobiazgi cieszą bardziej niż drogie prezenty kupowane w sklepie. Wszystko już u nowej właścicielki i mam nadzieję że dobrze będą służyć serwetki i biżuteria.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie. Miło by było poznać wasze opinie, czekam na komentarze.


1 komentarz:

hmm...