poniedziałek, 26 września 2016

Popiele i szarości....

Czy popiele i szarości w różnych odcieniach mogą się podobać? Spodobały mi się te kolory i różnorodność odcieni. Kupiłam perły naturalne w kolorze ciemnym stalowym i zrobiłam kolczyki z kryształkami, Do tych kolczyków powstała kolia w szarościach. Wykonałam 10 rozet haftem koralikowym połączonych perełkami w szarych kolorach.  Użyłam koraliki 12/0 Preciosa , kryształki 3 mm hematytowe  i koraliki  Toho w kolorze hematytowym. Kaboszony perłowe popielate z tworzywa i perełki szklane 4 mm w dwóch odcieniach szarości.Jak się Wam podoba takie zestawienie kolorystyczne?


















Zdjęć zrobiłam kilka ale nie jestem w tym dobra ,więc jakość jest taka jaka jest a i pogoda mnie nie rozpieszcza bo pada i jest pochmurnie. Życzę słoneczka.

2 komentarze:

  1. Ależ elegancko wyglądają te szarości. Piękny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne!! Już Ci to mówiłam, ale jeszcze napiszę.

    OdpowiedzUsuń

hmm...