środa, 5 października 2016

Ubranko....

Jesień się zaczęła i trzeba się cieplej ubierać więc wykonałam "ubranko " na telefon, ale o tym za chwilę.
Byłam na spacerze w lesie ale nie spotkałam tam akurat kolorowych jesiennych liści. Uwielbiam taką złotą kolorową jesień. Zrobiłam jedno zdjęcie liści w słoneczku jesiennym przebłyskującym pomiędzy bukowym listowiem. Kilka zimniejszych nocy i wybuchnie kolorami Pani jesień wtedy wyruszę z moim aparatem na łowy.

Zrobiłam  "ubranko" na telefon komórkowy dla przyjaciółki, tak wiem to już 4 "branko" wykonane prze zemnie, ale staram się zawsze zrobić inaczej niż poprzednie. To "ubranko" Wykonałam haftem koralikowym w odcieniach od czerni po biel. Oto ono, oceńcie sami czy się wam podoba.

























Pozdrawiam Wszystkich zaglądających. U mnie pada już od kilku dni więc nie bardzo chce mi się spacerować w deszczu. Jak się pogoda poprawi i słońce znowu zawita to pewnie wyruszę w poszukiwaniu złotej jesieni.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne to ubranko;) I bardzo dużo przy nim pracy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. opłacało się bo przyjaciółce się podoba. pozdrawiam

      Usuń
  2. Super ubranko, napracowałaś się ,ale efekt mówi sam za siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie zima, będzie mu ciepło, temu telefonowi:)))
    Fajne wyszło.

    OdpowiedzUsuń

hmm...