wtorek, 15 listopada 2016

"Nadzieja"

Wykorzystałam następny kamień kupiony ostatnio na giełdzie minerałów, to Awenturyn łezka którą kupiłam z myślą zrobienia tego kompletu. Kamyki łezki na kolczyki kupiłam dość dawno i leżały w moim archiwum i czekały na pomysł. Gdy kupiłam ten kamień na naszyjnik to od razu wiedziałam że będzie mi pasował do kolczyków i stworzą całość. Większy kamyk ma trochę mniej intensywną zieleń niż kamyki na kolczyki ale też jest piękny.























Kamienie obszyłam koralikami Preciosa 11/0 w kolorze złotym, Toho Sapphire Opaque Purpie 15/0 i otoczyłam taśma cyrkoniową z kryształkami w kolorze szafirów. Naszyjnik powiesiłam na sznurze wykonanym wzorem Herringbone na 4 koraliki z koralików 11/0 Preciosa złotych. Zapięcie naszyjnika to kulka w kolorze złotym magnetyczna.
























Mam nadzieję że komplet ten przypadł  Wam do gustu , więc czekam na opinie. Pozdrawiam zaglądających.

1 komentarz:

hmm...