niedziela, 26 listopada 2017

Bransoletka i kolczyki w bordo..

Lubicie dostawać prezenty? Ja  tak, ale lubię je  również rozdawać i dla tego zrobiłam komplecik w kolorze bordo. Miałam kilka perełek w takim kolorze, na naszyjnik za mało więc leżały w moich zbiorach aż doczekały się . Czasem ktoś podeśle pomysł  i  powstaje impuls na wykonanie czegoś ( tym razem pomocna była Paula Banaszak). Wykonałam bransoletkę i kolczyki z pereł szklanych i koralików 11/0, 15/0 Preciosa w kolorze złotym i bordowym. Oto ten drobiazg.



































Jak już rozmawiamy o prezentach to święta się zbliżają to parę drobiazgów dla najbliższych trzeba przygotować.  Zrobiłam już jakiś czas temu drobiazgi mikołajkowe ale do jednej bransoletki dostałam zamówienie na dorobienie wisiorka. Oto wisior dorobiony do bransoletki którą już pokazywałam.






















Bransoletka  którą już pokazywałam wcześniej. Mam nadzieję że wisior  zrobiony do niej się spodoba.













Miłego dnia życzę.

2 komentarze:

  1. Wszystkie prace wspaniałe :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetnie prezentuje się ta bransoletka na pierwszych zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń

hmm...