niedziela, 26 stycznia 2014

Bransoletki....


















Witam obserwatorki i pozostałych zaglądających i zapraszam ponownie do odwiedzin. Chcę Wam pokazać kilka bransoletek które ostatnio zrobiłam na szydełku. Wreszcie mi zaczęło  pomału wychodzić, więc dziergam bransoletki dla koleżanek. Ćwiczę w dalszym ciągu sznur koralikowo szydełkowy z koralików 8/0 i dodaję koraliki różnej wielkości dla urozmaicenia. Tę bransoletkę zrobiłam z sztucznych perełek i koralików w paseczki niebieskie z Preciosa rozmiar 8/0.

















Użyłam do zrobienia tej bransoletki różnej wielkości koralików, czerwone są trochę większe od pozostałych więc znacznie wystają w robótce. Stwarzają trój wymiarowy efekt który bardzo mi się spodobał. Pewnie kupie jeszcze większe koraliki do następnej bransoletki i użyje trzech rozmiarów koralików żeby zobaczyć jaki efekt uzyskam. Pozostałe  koraliki to Preciosa w czerwone paseczki i perełki plastikowe rozmiar 8/0.














Ostatnia bransoletka jest zrobiona z koralików Toho 8/0  Matte Color Iris Gray. Do ozdoby dodałam dyndadełko z metalowego koralika w podobnym kolorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...